niedziela, 24 czerwca 2012

Hej :)
Tak jak planowałam, robię teraz tylko 3 cykle po 6 serii dziennie. Brzuch wygląda cały czas tak samo, jak na ostatnim zdjęciu. Zastanawiam się, czy może jednak trochę jeszcze go nie wyrzeźbić. Przeszkadza mi jego dolna partia! W sumie to nie wygląda on jakoś szczególnie sportowo, ale po co dziewczynie "sześciopak"?
Ewentualnie zrobię dzisiaj jeszcze jeden dodatkowy cykl. W tej chwili zabieram się za "piękne pośladki w 8 min dziennie" a potem orbitreck i kilka ćwiczeń na nogi. Jest ładna pogoda, więc jak skończę chyba wywalę mój gruby tyłek na słońce i trochę się poopalam. Nie mogę doczekac się wakacji z Kacprem :).
 Jutro prawdopodobnie kupię sobie szamponetkę na 20 myc :). Planuję jakiś ciemny brąz czy coś. Wybieram się na poszukiwania szortów z cwiekami!


Nie nudzę już. Obiecałam zdjęcia całej sylwetki i mam plan je zrobić w najbliższym czasie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz