piątek, 22 czerwca 2012

Nie mam pojęcia co zrobic dalej. Chciałabym ewentualnie jeszcze trochę zwiększyc efekt a6w, ale z drugiej strony już kończę, bo więcej absolutnie nie jest mi potrzebne. Górna partia brzucha wygląda ok, ale wydaje mi się że dolna jest trochę w tyle. Teraz szukam w internecie jakiś innych cwiczeń. Chyba zatrzymam się przy 3 cyklach po 6 serii, bo tyle i tak mnie męczy i dodam coś na dolną częśc. :)
Dzisiaj jadłam dosc racjonalnie. Pobiegałam wieczorem. Pod koniec z trudem łapałam oddech i nie mogłam złapac powietrza. Nie byłam zmęczona, tylko jakiś problem z płucami miałam. Ale już jest dobrze.
Jestem rozdarta co do tej szóstki no !

Oto efekty jak do tej pory :
(6 dni)



Sama nie wiem co z tym brzuchem no!!
A i kupiłam serum ujędrniająco-wyszczuplająco- antycellulitowe :) podobno świetne!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz